EBcode.ir
0

خرید بک لینک

بک لینک

خرید بک لینک ،میان بری برای رسیدن به صفحه یک گوگل

با خرید بک لینک های دائمی و کیفیت مناسب می توانید به راحتی و به سرعت رقبای خود را کنار بزنید و در صفحه ی اول گوگل نمایان شوید.

بک لینک2

خرید بک لینک در رسانه ها عامل رشد سایت شما

امروزه قرار گرفتن در نتایج بالای موتورهای جستجو مانند گوگل میتواند کسب و کار شما را متحول نماید. لازم است بدانید حتی اگر یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر باشید میتوانید ماهانه میلیونها تومان سود بیشتری را نصیب خود نمایید و فروشتان را چندین برابر کنید. اگر فکر میکنید کسب و کارتان جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل ندارد خرید بک لینک قوی در برترین خبرگزاری ها و رسانه ها میتواند بهترین انتخاب برای سئو و افزایش رتبه سایت شما باشد. اگر شما هم از قدرت بک لینکها در سئو و رتبه گوگل اطلاع دارید ما خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی و با کیفیت را به شما توصیه میکنیم.

خرید بک لینک تضمینی
خرید بک لینک معتبر چه ویژگی هایی دارد ؟

یکی از مهمترین فاکتور ها برای سئو بک لینک میباشد که حرف اصلی مفهوم سئوی خارجی را میزند بدلیل اینکه با بک لینک میتوانیم وبسایت خود را بعنوان سایتی قابل اعتماد به گوگل معرفی نماییم.اینکه چقدر وبسایت به شما لینک داده باشد نشان از محبوب بودن وبسایت شما نزد کاربران میباشد ولی میبایست این مورد را بپذیرید که هر لینکی مناسب نیست و گاها بعضی از لینک ها میتوانند یک سایت را نابود کنند.فاکتور ها و موارد زیادی وجود دارد که تشخیص دهید چه لینکی مناسب سایت شما میباشد و با مشاوره های خود در این زمینه میتواند رتبه کسب و کارتان را در گوگل افزایش دهد.

اعتبار سایت لینک دهنده

همیشه بک لینک از سایت های بسیار قوی دریافت نمایید و هیچوقت بخاطر قیمت کمتر سایت های ضعیف به سراغ لینک های ضعیف نروید

ارتباط موضوعی

هرچه سایت مورد نظر هم موضوع سایت شما باشد تاثیر دریافت لینک از آن بیشتر خواهد بود و یا همیشه از سایت های خبری و یا تفریحی بک لینک دریافت نمایید

میزان کلیک

از سایت هایی بک لینک دریافت کنید که بر روی لینک شما کلیک شود زیرا اینگونه بک لینک ها نزد گوگل از اعتبار بیشتری برخوردار میباشند

متنوع بودن انکر تکست ها

برای صفحات خود همیشه با یک کلمه کلیدی لینک سازی نکنید و سعی کنید از کلمات تو در تو متفاوتی استفاده نمایید و گاها از برند کیوورد نیز استفاده نمایید.

وزن لینک های صفحه

در سایت هایی که بعنوان مزرعه لینک نامیده میشوند به هیچ عنوان لینک قرار ندهید زیرا اینگونه وبسایت ها بدلیل حجم بالای لینک های خروجی نزد گوگل اسپم به حساب می آیند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *