کمپین دیجیتال مارکتینگ شامل مجموعه فعالیتهای یکپارچه تبلیغاتی در پلتفرمهای دیجیتال است. در واقع با توجه به قدرت رسانههای دیجیتال، یک کمپین تبلیغاتی زمانی موفق خواهد بود که علاوه بر استفاده از تمامی ابزارهای تبلیغات آفلاین از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال نیز بهره ببرد. خلاقیت در ایدهپردازی، نحوه اجرا و مدیریت رسانههای متنوع از مهمترین عوامل موفقیت یک کمپین است.
همچون تمام کمپینهای تبلیغاتی، هدف اصلی کمپین دیجیتال مارکتینگ هم ماندگار کردن یک برند، محصول، خدمت و … در ذهن مخاطبان است و تفاوت آن با سایر کمپینهای تبلیغاتی بستر تبلیغاتی است چرا که در یک کمپین تبلیغاتی دیجیتال فعالیتها در بستر پلتفرمهای دیجیتال همچون شبکههای اجتماعی، سایت و … انجام میشود.
بسیاری از صاحبین کسب و کار بر این باورند که یک کمپین بازاریابی دیجیتال تنها شامل تولید نامنظم محتوا برای اینستاگرام و انتشار آن در این پلتفرم است. اگر نگاه شما هم به این نوع تبلیغات این چنین باشد مطمئن باشید که در برآورده کردن هدف مدنظرتان شکست خواهید خورد.
نکات مهم در تدوین کمپین دیجیتال مارکتینگ
- مشخص کردن هدف کمپین و مخاطبان هدف
- مشخص کردن پلتفرم دیجیتال برای برگزاری کمپین
- تدوین استراتژی کمپین
- تولید محتوا متناسب با پلتفرم تبلیغاتی و مخاطبان
- مشخص کردن شاخصهای کلیدی ارزیابی عملکرد کمپین
- مدیریت و اجرای کمپین
- ارزیابی عملکرد کمپین دیجیتال
اگر میخواهید یک کمپین تبلیغاتی موفق در فضای دیجیتال برای کسب و کار خود داشته باشید و نمیدانید که از کجا شروع کنید با مشاوران در شرکت تبلیغاتی تماس بگیرید.
خدمات کمپین دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی می شود؟
- طراحی کمپین دیجیتال
- بازاریابی محتوا
- گوریلا مارکتینگ
- ایمیل مارکتینگ
- کمپین یکپارچه تبلیغاتی
گامهایی که برای ارائه کمپین دیجیتال مارکتینگ باید طی شود
نظرات کاربران