EBcode.ir
0

ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی

راهی جذاب برای جذب مشتری

برای معرفی کسب و کار خود با ساخت تیزر تبلیغاتی و انتشار آن در تلویزیون، شبکه های اجتماعی و سایت های پربازدید مشتریان خود را پیدا کنید و شاهد رونق کسب و کار خود باشید.

معرفی کسب و کار

با ساختن تیزر تبلیغاتی می توانید محیط کسب و کار خود را به همراه محصولات نشان دهید. این تیزر می تواند مراحل تولید، نحوه ی استفاده ، کاربرد و یا مزیت یک محصول را شامل شود.

شناخته شدن و برندینگ

با پخش تیزر تبلیغاتی با کیفیت و پر محتوا در فضاهای مجازی و یا تلویزیون مردم با برند شما بیشتر آشنا می شوند و قطعا فعالیت و یا محصولات شما سر زبان ها می افتد و  هدف مهم  محقق می شود.

تبدیل مخاطب به مشتری

 در صورتی که در تیزر تبلیغاتی ساخته شده صداقت رعایت شود و تمامی ویژگی ها و یا کاربردهای ذکر شده واقعیت داشته باشد، به علت تاثیر گذاری بالا 90 درصد از مخاطبین به مشتری تبدیل می شوند.

جذب مشتری و افزایش فروش

زمانی که یک تیزر جذاب با یک شعار قوی در فضاهای مجازی  انتشار یابد، به علت دیده شدن و محتوای اصولی که یک تیزر دارد،باعث افزایش فروش شود.

انتشار در فضای مجازی

تیزر های تبلیغاتی متناسب با کاربران فضای مجازی هم هزینه ی کمتری داردو هم به علت افزایش فعالیت افراد در این فضاها می تواند مخاطبین زیادی را جذب کند.

انتقال پیام به مشتری

به این علت که تیزر ها اغلب داستانی دارند و چند بازیگر آن داستان را اجرا می کنند، می توانند به راحتی پیامی را (مثل انتقال پیام سلامتی با خوردن ماست کم چرب ) منتقل کنند.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

ساخت تیزر تبلیغاتی تکنیکی است که در طی آن یک داستان و ایده به گونه ای خلاقانه با بازیگرانی حرفه ای اجرا می شود و مخاطب در ابتدای کار متوجه ی تبلیغی بودن آن نمی شود و به گونه ای مخاطب را جذب می کند که احساس نیاز استفاده از محصول و یا خدمات را در آن ایجاد می کند.

انواع تیزرهای تبلیغاتی

 
 
 

فیلم صنعتی

این نوع ساخت تیزر تبلیغاتی برای معرفی محصولات از تولید تا پخش و همچنین فیلم برداری در کارخانه ها استفاده می شود. در این نوع تیزر ویژگی کامل محصولات با جزئیات نشان داده می شود.

تیزر تلویزیونی

برخی از کسب و کارها با توجه به نوع فعالیت و محصولاتی که می فروشند نیازمند تبلیغات تلویزونی هستند که مخاطبین بیشتری از کل جهان را دارند. تیزرهایی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و قابل پخش در صدا و سیما ایران.

مستند شهری

در این نوع از ساخت تیزر تبلیغاتی، تمامی اتفاقات در سطح شهر رخ می دهد و حس و حال و روح شهر را به بیننده منتقل می کند و داستان در دل کوچه، خیابان های شهر است.

تیزر موشن گرافیک

برای تاثیر گذاری بیشتر از تصاویری گرافیکی به همراه محتوایی متنی تیزری جذاب ساخته می شود و با تصویر سازی داستانی در ذهن بیننده ماندگار می شود.

تیزر انیمیشن

با جلوه های زیبا و جذاب انیمیشنی بستری برای تبلیغ شکل می گیرد که در عین جذاب بودن، در ذهن مخاطب نیز ماندگار می شود.

تیزر شبکه های اجتماعی

ساخت تیزر تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی بخصوص در اینستاگرام پخش می شوند تیزری متفاوت اغلب با چاشنی طنز هستند که مخاطبین این فضا را جذب می کنند.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *