تولید انواع مختلف محتوا در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت و بهترین قیمت
شما باید در راستای کسب اعتبار در حیطه فعالیت خود، نسبت به بهبود رتبه وبسایتتان در موتورهای جستجو اقدام نمایید تا مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی شما بتوانند راحتتر شما را پیدا کنند و تعداد بیشتری از آنها با محتوای شما درگیر شوند. اگر به صورت منظم محتوایی باکیفیت برای وبسایت شما ایجاد شود و به آن اضافه گردد، به ترافیکی که برای ساخت طیف عظیمی از مشتریان احتمالی علاقمند نیاز دارید، دست پیدا میکنید و میتوانید این مشتریان راغب را به انتهای قیف فروش برسانید.
چگونه باید پروژه تولید محتوای سایت یا شبکه های اجتماعی خود را آغاز کنم؟
ایجاد استراتژی و برنامه زمانبندی بازاریابی محتوای بلندمدت
تولید محتوا برای سایت و شبکه های اجتماعی به صورت ویژه و اختصاصی تولید محتوای منظم
تولید محتوای متنی، انیمیشنی، ویدیویی، گرافیکی، موشن گرافی، تیزرهای تبلیغاتی، …
تولید محتوای ویژه و حرفه ای برای صفحات خاص وبسایت،تولید محتوا با توجه به پرسونای مخاطب
تولید محتوای سئو شده برای تمامی کسب و کارها با موضوعیت ها و ژانرهای مختلف تخصصی
مرحله اول:تماس با مشاورین و کارشناسان دپارتمان طراحی سایت
مرحله دوم :تدوین یک برنامه زمانبندیشده بلند مدت بازاریابی محتوا
مرحله سوم:تولید محتوای درگیرکننده و متناسب با بازار برای ایجاد اعتبار و کسب اعتماد مشتریان احتمالی
مرحله چهارم:ایجاد تعداد زیادی از مشتریان راغب بالقوه از طریق تولید محتوای ارزشمند، کاربردی، مفید و سودمند برای مخاطبین خاص هر کسب و کار
مرحله پنجم:ایجاد استراتژی تولید محتوای شبکه های اجتماعی که دنبالکنندگان شما را به مشارکتکنندگانی فعال بدل میکند
بازاریابی محتوا چیست؟
تولید محتوا، نوشتن محتوا، استراتژی محتوا و حتی آینده بازاریابی محتوا چطور خواهد بود؟ همهجا حرف از محتواست. به سادهترین شکل ممکن، میتوان گفت، بازاریابی محتوا، شیوه استراتژیک خلق و توزیع محتوایی است که مخاطبان هدف شما را به مشارکت وا میدارد و آنها را نسبت به انجام یک اقدام ترغیب مینماید.
محتوا بهخودیخود میتواند انواع متفاوتی داشته باشد و شامل نوشتههای وبلاگ، کتابهای الکترونیکی، گزارشات دقیق، وبینارها، ویدئوها، پادکستها و صفحات فرود یا لندینگ پیج ها شود، اما به این موارد محدود نیست.
این انواع محتواها میتوانند به شما کمک کنند تا ارزش برند خود را بسازید و حس وفاداری را در بین مخاطبان خود، خلق نمایید تا در نهایت از آنها بخواهید عملی که بیشتر خواهانش هستند را انجام دهند.
چرا محتوا پادشاه است!
در بازاریابی دیجیتال، از محتوا به عنوان ابزاری قدرتمند جهت برقراری ارتباط با مشتریان احتمالی استفاده میشود. محتوا وجههای متفاوت یک برند را تفکیک کرده و ارزش آن را به طرق مختلف در اختیار خوانندگان قرار میدهد. محتوای باکیفیت بالا و درگیرکننده میتواند منجر به ایجاد ترافیک در شبکه های اجتماعی و سایت شود و مخاطبان را متقاعد سازد تا آن را در قالب پست ها در شبکه های اجتماعی متفاوت و دیگر کانالها به اشتراک بگذارند.
افراد ترجیح میدهند تا با برندهای با ارزش بالا ارتباط برقرار کنند و حتیاگر فوراً خرید نکنند، دوست دارند ببینند که آن برند ویژه برای آینده چه برنامههایی برای توسعه بیشتر دارد. برای مثال، بسیاری از افراد نمیتوانند از پس هزینه خرید یک مرسدس بنز برآیند، اما صفحه فیسبوک این برند بیش از ۲۰ میلیون دنبالکننده دارد.