چرا تمامی کسب و کار های کوچک، متوسط و بزرگ به خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی نیاز دارند؟

فواید بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

۱. افزایش آگاهی برند
۲. ایجاد مشتری راغب و افزایش نرخ تبدیل
۳. تقویت رابطه با مشتری‌ها
۴. یادگیری از رقبا
بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما اجازه می‌دهند بفهمید چه چیزی برای رقبایتان مفید واقع‌شده و چه چیزهایی جواب نمی‌دهد؛ بنابراین به شما کمک می‌کنند تصمیم بگیرید چه چیزی را باید یا نباید در رویکرد شرکتتان تغییر دهید. بررسی حساب‌های شبکه های اجتماعی رقبایتان می‌تواند به شما کمک کند مطمئن شوید بازاریابی‌تان از دیگران متمایز است و فقط مختص برند شماست.

شبکه های اجتماعی

تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی

تووی شبکه های اجتماعی افراد هدف های مختلفی مثل سرگرم شدن، پیدا کردن دوست، پیگیری اخبار و … دارند. که این برای شما که صاحب یک برند هستید به معنی کلی فالوور و مشتری است. خیلی از این مشتری ها دوست دارند قبل از اینکه خرید کنند، تجربه خرید دیگران رو بدونند. در این فضا شما با تولید محتوای هدفمند میتوانید کالا یا خدمات خود را به بهترین روش در معرض نمایش بگذارید و جذب کاربر جدید خودتان را چندین برابر کنید.

شما با استفاده از شبکه های اجتماعی متوجه میشوید که مخاطبانتان به چه چیزهایی علاقه بیشتری دارند و همچنین به دلیل تعامل بالاتر با مخاطبان، نقاط قوت و ضعف کسب و کارتون رو درک میکنید و میتونید محصولات و خدمات با کیفیت تر و هدفمندتر با نیازهای بازار را ایجاد کنید.

خدمات شبکه های اجتماعی

 

  • ارائه تقویم و پلن محتوای استراتژیک و هدفمند
  • ارائه استراتژی تولید محتوا متناسب و سفارشی سازی شده برای کسب و کار و خاص هر پلتفرم
  • ارائه خدمات کپی رایت کپشن های پست ها به صورت کاملا عملی و استراتژیک
  • همگام سازی ترافیک ایجاد شده از شبکه های اجتماعی با سایر کانال های بازاریابی آنلاین جهت حداکثر سازی ترفیک ورودی به تمامی کانال های آنلاین
  • طراحی شماتیک و اولیه و امکان انجام اصلاحات و ویرایش
  • بهینه سازی کمپین های بازاریابی در شبکه های اجتماعی جهت افزایش نرج تبدیل
  • تولید انواع فرمت های محتوایی جهت تاثیرگذاری حداکثری بر مخاطبین و کاربری و منطق با الگوریتم های روز پلتفرم های شبکه های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل کاملا اصولی و هدفمند،رصد و گزارش دهی نتایج به صورت مستمر و مداوم
شبکه های اجتماعی2