EBcode.ir
0

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی ،

روشی نوین در تبلیغات اینترنتی

در تبلیغات کلیکی شما با هر بودجه ای می توانید کمپین خود را استارت کنید، از مزیت های اصلی تبلیغات کلیکی  صرفه جویی در هزینه ها است، به این دلیل که شما فقط هزینه تبلیغ برای مشتریان بالقوه خود را می دهید. تنوع و گستردگی شبکه های سایت و اپلیکیشن و هدفمند بودن این تبلیغات در فضای آنلاین پیام شما را به بهترین شکل انتقال می دهد.

تبلیغات کلیکی2

تبلیغات کلیکی چیست؟َ

تبلیغات کلیکی یکی از انواع تبلیغات آنلاین است که شما تنها زمانی هزینه ای را پرداخت می کنید که تبلیغ شما بر روی افراد تاثیر گذار بوده باشد و بر روی آن کلیک کنند به همین علت هزینه های شما می تواند به خوبی در این مسیر هدایت شوند و به صورت هدفمند خرج می شوند. همچنین شما می توانید با بهینه سازی این تبلیغات آن ها را به صورت هدفمند تر به مشتریان بالقوه خود نشان دهید. بهتر است بگوییم تبلیغ شما باید با زمانبندی مناسب و در مکان درست انتشار پیدا کند.

انواع تبلیغات کلیکی

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل امروزه محبوب ترین نوع تبلیغات کلیکی است، این روش از تبلیغ به شکل مزایده انجام میشود و به شکل Bid Based میباشد. یعنی به ازای هر کلیک از میزان Bid شما میشود. معمولا هر وبسایتی که Bid بیشتری به ازای هر کلیک اختصاص دهد در جایگاه های بالاتری نمایش داده میشود. در تبلیغات کلیکی گوگل نوشتن عنوان و توضیحات مناسب بسیار حائز اهمیت است و کسی که این کار را انجام میدهد باید تجربه کافی را داشته باشد. پنل مدیریت تبلیغات گوگل (گوگل ادز) پیشرفته ترین پنل برای اجرای کمپین های کلیکی میباشد و از طریق آن میتوانید دیتا های بسیار مفیدی دریافت کنید و از آن در تدوین استراتژی کمپین تان بهره ببرید.

 
 

تبلیغات کلیکی بنری در سایت ها

تبلیغات بنری از دیگر انواع ادز کلیکی محسوب میشود که این روش نیز جزو روش های پر طرفدار به حساب می‌آید؛ خود تبلیغات بنری انواع مختلفی دارد که میتوان به : تبلیغات کلیکی همسان (Native) ، تبلیغات کلیکی Retargeting و تبلیغات کلیکی Retargeting محصول که دو مورد آخر تقریبا یکی هستند با تفاوت های جزئی. این تبلیغات توسط سایت و سرویس های ارائه دهنده تبلیغات انجام میشود. در تبلیغات بنری کلیکی در وبسایت های ویژگی های شگفت انگیزی دارد و شما میتوانید با آگاهی از رفتار کاربرتان در وبسایت این تبلیغات را به شکلی هدفمند اجرا کنید. به خصوص تبلیغات ریتارگتینگ که تاثیر فوق العاده ای در فروش وبسایت شما خواهد داشت.

 
 

تبلیغات کلیکی ویدویی در اپلیکیشن ها

با گسترش استفاده کاربران از موبایل و اپلیکیشن ها پای تبلیغات نیز به اپلیکیشن ها باز شد، احتمالا بسیاری از ما این تبلیغات را در هنگام استفاده از اپلیکیشن یا هنگام خروج از اپلیکیشن مشاهده کرده ایم. به سبک تبلیغات، Video PPC Ads نیز گفته میشود. در اپلکیشن های خارجی و داخلی میتوان نمونه های زیادی از اپلیکیشن ها را مشاهده کرد. به مانند سایر روش ها در این روش نیز از شما به ازای هر کلیک مبلغی کسر میشود و آن مبلغ را خود شما تعیین میکنید. این تبلیغات را میتوان در اپلکیشن های بزرگ نیز به نمایش گذاشت.

 
 

تبلیغات در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی

در این روش پست تبلیغاتی شما بدون نیاز به انتشار در پیج های مختلف، مستقیم از سوی اینستاگرام منتشر خواهد شد. امکانات جذابی همچون تفکیک کاربران بر اساس جنسیت، رده سنی، کشور، استان و همچنین سیستم عامل تلفن همراه، باعث شده است تا با کیفیت ترین روش تبلیغاتی در شبکه های جتماعی پیش روی شما باشد. جالب است بدانید در این روش این امکان وجود دارد تا با هدفمند کردن تبلیغات بر اساس علاقه مندی، پست های منتشر شده را به کاربرانی که پیش بینی می شود علاقه مند به دیدن پست های شما هستند، نمایش داد.

 
 

استراتژی ، بودجه و برنامه زمانی خود را تعیین کنید و بهترین نتیجه را بگیرید

بیشتر افراد از دیدن تبلیغات صرفه نظر می کنند و به سرعت آن را رد می کنند، اما در این نوع از تبلیغ، بعد از شناسایی شبکه مورد نظر شما برای تبلیغ و شناسایی محیطی که مشتریان بالقوه شما در آن جا حضور دارند ساخته می شوند با توجه به محیط و بستر شبکه اقدام به همسان سازی این تبلیغ می شود تا بیشتریان تاثیر را بتواند بر روی مشتریان بگذارد. به همین دلیل می توان تا حد زیادی از تاثیر ذهنی که مخاطبان از تبلیغات دارند کاسته شود.

 
گوگل ادورز

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *