EBcode.ir
0

خرید رپورتاژ کلید طلایی رتبه برتر گوگل

تبلیغات در گوگل

خرید رپورتاژ کلید طلایی رتبه برتر گوگل

خرید رپورتاژ آگهی یا خرید رپورتاژ خبری یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی آنلاین می باشد.

خرید رپورتاژ کلید طلایی رتبه برتر گوگل

خرید رپورتاژ کلید طلایی رتبه برتر گوگل

شما می توانید به وسیله خرید رپورتاژ نه تنها خدمات و محصولاتتان را در خبرگزاری های معتبر معرفی کنید، بلکه به شهرت و محبوبیت شما نیز افزوده می شود.با خرید رپورتاژ شما می توانید از اعتبار رسانه های معتبر برای تبلیغ کسب و کارتان بهره ببرید. علاوه بر این به خاطر لینک سازی هایی که در رپورتاژ شما انجام می شود، رتبه شما در گوگل افزایش پیدا می کند و در نتایج اول نمایش داده خواهید شد.

خدمات ویژه خرید رپورتاژ

استخراج کلمات کلیدی

کلمات کلیدی که مناسب با کسب و کار شما است و در عین حال دارای سرچ بالا و سختی کمی دارد استخراج می شود و برای خرید رپورتاژ به شما پیشنهاد داده می شود تا کسب و کار شما رونق بالایی پیدا کند

 

مشاوره جهت تولید محتوا

تیم تولید محتوای ما مشاوره ای جهت چگونگی تولید محتوا برای خرید رپورتاژ آگهی به شما می دهد و همچنین پس از اتمام کار بررسی هایی را انجام می دهند و اصلاحاتی صورت می گیرد.

 

لینک سازی رپورتاژ

با توجه به اینکه هدف اصلی رپورتاژ لینک به سایت است و همین لینک ها باعث بهبود رتبه می شوند، تیم ما پس از دریافت محتوا لینک هایی با انکرتکست مناسب و تعداد مشخص را ایجاد می کند. با هر کلیک بر روی لینک ها یک مبلغی به حساب کاربری شما در گوگل اضافه می شود و این کار باعث رشد کسب و کار شما می شود.

 

شناسایی بهترین خبرگزاری

خرید رپورتاژ خبری یک روش بسیار عالی و موثر است که باید در جایی منتشر شود که احتمال وجود مخاطب های احتمالی کسب و کار شما در آن بالا باشد. شناخت درست از بهترین رسانه ها و خبرگزاری باعث می شود زحماتی که برای تدوین رپورتاژ کشیده شده است به هدر نرود و یک نتیجه خوب حاصل شود.

گزارش لحظه به لحظه

در پنل تابان شهر شما می توانید از آخرین وضعیت کمپین های خود با خبر شوید! پس از اینکه رپورتاژ شما انتشار پیدا کند، از طریق ایمیل یا دیگر راه های ارتباطی ما شما را در جریان همه چیز قرار خواهیم داد. اینگونه شما می توانید اقدامات و در صورت نیاز ویرایش های لازم را به ما اطلاع دهید تا رفع و رجوع شوند.

پشتیبانی قوی

کارشناسان ما همه روزه و به صورت 24/7 پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند و پشتیبانی های لازم انجام می شود. شما دیگر نیازی نیست نگران چیزی باشید اما باز هم در صورت امکان می توانید با بروز هرگونه مشکل یا پیش آمدن هر سوالی برای خرید رپورتاژ ، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ مقاله و محتوایی است که در خبرگزاری های معتبر به عنوان خبر منتشر می شود. اما ظاهر آن خبر است. باطن این محتوا تبلیغ کسب و کار و لینک هایی هم که در آن وجود دارد باعث بهبود سئو و رتبه ی سایت در نتایج موتورهای جست و جو می شود.

چرا خرید رپورتاژ؟

انتشار رپورتاژ آگهی (Advertorial) در خبرگزاری های مهم کشور، بر ارزش و اعتبار سایت بسیار تاثیر گذار است. با رفتن به سوی عصر دیجیتال، مردم دیگر اخبار روز را از روزنامه ها و یا تلویزیون دنبال نمی کنند، بلکه اخبار را توسط خبرگزاری های مطرح دنبال می کنند. حال وجود خبری از کسب و کار شما در این خبرگزاری ها باعث سرازیر شدن ترافیک طبیعی به سوی شما می شود که با کنترل و مدیریت درست آنها به مشتری های وفادار تبدیل می شوند. پس همین الان سفارش خرید رپورتاژ دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *