EBcode.ir
0

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل1

با تبلیغات در گوگل اول باشید!

اگر به دنبال رشد سریع کسب و کارتان هستید تبلیغات در گوگل (گوگل ادز) یکی از بهترین گزینه ها است. تبلیغات در گوگل یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است به شرطی که مدیریت خوبی بر کمپین خود داشته باشید. آژانس دیجیتال مارکتینگ  با تجربه بالا در اجرای انواع کمپین های گوگل ادز به شما کمک میکند تا با هزینه کم سود زیادی داشته باشید.

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل ادوردز چیست و از کدام نوع است؟

گوگل ادوردز، سیستمی است که توسط گوگل راه اندازی شده و به شما در زمینه بهبود رتبه نمایش سایت تان در موتور جستجوی گوگل که در نهایت به رونق کسب و کارتان منجر خواهد شد، یاری می دهد. تبلیغات در گوگل به این صورت است که متن تبلیغ شما با کلیدواژه مرتبطی که در نظر گرفته اید، در رتبه های بالای گوگل هنگام سرچ به کاربران نمایش داده می شود. روش پرداخت هزینه نیز، به ازای کلیک یا (CPC ( Cost Per Click است. یعنی پس از سرمایه گذاری بر روی عبارات کلیدی موردنظرتان و جایگاهی که در رتبه های گوگل می خواهید، در صورت کلیک کاربران بر روی لینک تبلیغ شما، از مبلغ هزینه شما کاسته می شود.

مزیت های تبلیغات در گوگل ادوردز

کلمات کلیدی نامحدود

برای ایجاد و ساخت یک کمپین در گوگل ادوردز هیچ گونه محدودیتی برای ایجاد کلمات کلیدی وجود ندارد و شما می توانید انواع کلمات را در کمپین خود با سناریو های مختلف به کار ببرید و با کلمات کلیدی نامحدود باعث بازدید بیشتر سایت خود شوید.

تعیین زمان و دستگاه نمایش

شما میتوانید کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز خود را در زمان های مناسب و در دستگاه های هدف (کامپیوتر، تلفن همراه، تبلت و …) به کاربران خود نمایش دهید تا به از این طریق هزینه های کمپین تبلیغاتی خود را هدفمند تر و بهینه تر سازید

تنظیم و تعیین بودجه

در تبلیغات در گوگل شما می توانید بر اساس اهمیت کلمات بودجه هر کلمه و جایگاه آن را مشخص و همچنین می توانید بر این اساس بودجه کل، بودجه روزانه و ساعات نمایش هر کمپین را به خوبی مدیریت نمایید.

گزارش دقیق و مداوم

شما می توانید در هر لحظه از عملکرد کاربران، نمایش تبلیغات در گوگل، نسبت نمایش و کلیک مشتریان و حتی کلمه سرچ شده توسط مشتریان را بررسی و مورد تحلیل قرار دهید تا بهترین تصمیم را برای بهبود کمپین داشته باشید.

ارسال آمار به آنالیتیکس

یکی دیگر از امکانات تبلیغات در گوگل ادوردز اتصال گوگل ادز به گوگل آنالیتیکس می باشد و شما میتوانید رفتار مشتریانی که به وسیله گوگل ادوردز وارد سایت شما شده اند را کنترل و رفتار سنجی داشته باشید و اقدامات لازم را جهت رشد کار خود انجام دهید.

پرداخت به ازای کلیک

یکی از بهترین امتیازات تبلیغات در گوگل ادوردز، cpc و یا هزینه به ازای کلیک می باشد به این معنی که تبلیغ سایت شما ممکن است هزاران بار به کاربران نمایش داده شود ولی شما فقط به ازای کلیک هایی که روی تبلیغ شما شده است هزینه پرداخت خواهید نمود.

تبلیغات در گوگل سکوی پرتاب شما خواهد بود

یکی از مهم ترین عواملی که میتواند تبلیغات در گوگل ادز را هم راستا و یا گاهی ارجح تر از seo دانست در برگرفتن بازه بسیار بالای کلمات کلیدی در یک کمپین و مدیریت زمان نمایش و همچنین کنترل هزینه های کلمات دانست

طراحی سایت تصویر2

سکوی پرتاب

در صورتی که شما کسب و کاری دارید که تعداد و تنوع محصولات به قدری بالا است که امکان seo بر روی تمامی کلمات وجود ندارد و یا خدمات شما فقط در فصل و زمان خاصی داغ بوده میتواندی با اجرای یک کمپین تبلیغات در گوگل ادوردز به سرعت در بازه کلمات مورد نظر و پر قدرت در موتور جستجوگر گوگل حضور پیدا نمایید.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *