
نرم افزار تیکتینگ، مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آنلاین
نرم افزار تیکتینگ چیست؟
با انتخاب یک نرم افزار تیکتینگ باکیفیت به راحتی میتوانید درخواستهای کاربران را بصورت کارآمد و به موقع پاسخ دهید. نرم افزار تیکتینگ آی تی هلپ بسیار کارآمدتر از ایمیل است. به عنوان یک شرکت یا کسب و کار کوچک، شما میتوانید از میز کار یک نرم افزار تیکتینگ خوب، برای ساده و مؤثر کردن مراحل پشتیبانی از مشتریان خود استفاده کنید. شما میتوانید حجم زیادی از کارهای روزمره خود را از این طریق کاهش داده و بر رشد کسب و کار خود از طریق خدمات مشتریان سریع و پاسخگو تمرکز کنید. این سیستم به شما کمک میکند بهطور خودکار تیکت ها رو دستهبندی و اولویتبندی کرده و ارجاع بدهید.
یک خاصیت میز کار تیکتینگ این است که میتواند به شما اطمینان دهد که عوامل شما به زمانبندیهای حل مسئله پایبند هستند. اگر یک مسئله در مهلت مقرر بسته نشده باشد، به مدیران پشتیبانی ارشد ارجاع خواهد شد. با یک نرم افزار تیکتینگ، مشتریان میتوانند منابع علمی گستردهای در اختیار داشته باشند. این کار آنها را قادر میسازد بدون نیاز به پشتیبانی، بهراحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. بنابراین پایگاه دانش در کاهش حجم تیکت مفید است.
همه کانالهای ارتباطی به تیکت منتهی میشه!
یک سیستم تیکتینگ فارسی قدرتمند و آسان با قیمت مناسب
کاربرد نرم افزار تیکتینگ چیست ؟
این نرم افزار می تواند پاسخگوی گفتگوی بین افراد به شکل های مختلف باشد. به طور مثال اگر با اعضا وب سایت ارتباط دارید یا میان همکاران شما تبادلات کاری وجود دارد میتوانید از این نرم افزار کارآمد استفاده نمایید. در برخی از شرکت ها از این نرم افزار به جای اتوماسیون اداری استفاده میشود. به طور مثال اگر شما مدیر یک شرکت هستید و میخواهید سیستم تبادل پیام و گفتگو متمرکزی داشته باشید حتما از این برنامه استفاده کنید. این برنامه به صورت Astand Alone روی سرور شما قابل نصب است و کلیه فایل ها و اطلاعات تبادل شده توسط شما نیز قابل میزبانی است یا به عنوان مثال اگر شما صاحب کسب و کار اینترنتی هستید که حجم زیادی از سوال و جواب ها را دریافت میکنید با دپارتمان بندی قسمت های مختلف میتوانید کاربران خود را برای رسیدن به نتیجه سوالات راهنمایی کنید.

نرم افزار تیکتینگ، راندمان تیم پشتیبانی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد
یک نرم افزار تیکتینگ پیشرفته دارای امکاناتی است که موجب اتوماسیون بسیاری از امور تکراری و روزمره رسیدگی به درخواست ها می شود و در نتیجه آن بیش از ۴۰% زمان کارشناسان پشتیبانی آزاد شده و تمرکز اصلی آنها معطوف به ارائه بهترین و سریعترین راه حل به درخواست های پشتیبانی مشتریان می گردد. همچنین دسترسی آسان و بلادرنگ به سوابق درخواست های مشتریان و نحوه رفع آنها موجب تسهیل رسیدگی به درخواست های مشابه می شود.
امنیت سیستم
- ذخیره سازی تمامی فعالیت های کاربران درlog سیستم (تاریخ ،ساعت ،شرح فعالیت و…)
- تمامی امکانات برنامه براساس مجوز های دسترسی قابل انجام می باشد.
- تعریف کاربران در سطوح دسترسی مختلف
- کاهش بار مسئولیت کاربران سیستم و امکان مکانیزه کردن تمامی فعالیت ها و فرایندهای موجود
- امکان قفل کردن تمامی اسناد مربوط به یک تاریخ ،جهت جلوگیری از حذف ،ویرایش ،اضافه و…
- بکاپ گیری اتوماتیک از بانک اطلاعات به صورت روزانه

امکانات پر شمار، برای هر کسب و کار
پشتیبانی چند کاناله
همیشه در دسترس مشتری باشید، پورتال، تلفن، ایمیل یا چت آنلاین، فرقی نداره مشتری کدوم کانال رو ترجیح بده.
گزارش گیری و داشبورد
با داشبورد و گزارش ساز حرفهای به راحتی اوضاع را زیر نظر بگیرید و دادهها را تحلیل کنید.
چت آنلاین یکپارچه
نرم افزار تیکتینگ شامل نسخه رایگان هست و شما میتوانید به آسانی در وب سایتتون نصب کنید.
سرویس های آماده برای مشتریان
مطالب فنی، سوالات متداول، ویدئوهای آموزشی و فایل های قابل دانلود را در پورتال قرار بدهید و تعداد تیکتها را کم کنید.
اتوماسیون گردش کار
با خودکار سازی کارهای روزانه و تکراری و اتوماسیون فرآیند ها، در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.
دریافت رضایت مشتری
با سیستم تیکتینگ، شاخص رضایت مشتریها (CSAT) رو برای همه تیکتها اندازه گیری کنید و کیفیت خدمات رو ارتقاء بدید.
پاسخگویی تیمی
به کمک پاسخهای خصوصی و قابلیت مِنشِن کردن افراد، به صورت تیمی بر روی تیکتها کار کنید.
تخصیص هوشمند تیکتها
اجازه بدید تا سامانه تیکتینگ تیکتها رو به صورت هوشمند، بر اساس مهارت و یا حجم کاری به بهترین کارشناس یا تیم کاری تخصیص بده.