محبوب ترین ابزار

محبوب ترین دریل های خانگی

انواع دریل

اگر شما از قصد خرید دریل رونیکس را دارید و به علت تنوع آن سردرگم هستید، پیشنهاد می‌کنم این مطلب را تا انتها بخوانید .. آنچه که در اینجا پیدا خواهید کرد بررسی های فنی و تخصصی در مورد مزایا ، معایب و نظرات استفاده کنندگان از این دریل ها است. تا جایی که به خاطر دارم ابزارهای خوب و کاربردی، همیشه ارزش وقت گذاشتن را دارند.

همان طور که اطلاع دارید رونیکس یک شرکت قدیمی در بازار ابزار ایران است که تنوع بی نظیری از ابزار دستی ، اندازه گیری ، مکانیکی ، باغبانی و ابزاری برقی همچون دریل ارائه می‌دهد. دریل رونیکس در بازار دارای شهرت زیادی است اما به علت تنوع زیاد این محصول اکثر مصرف کنندگان هنگام خرید سردرگم می‌شوند که اغلب بسته به نظر فروشنده و کمی جستوجو برای خرید با قیمت مناسب اقدام به خرید می‌کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید! به نظرم دریل های زیر می‌توانند در انتخاب شما موثر باشند.

در اینجا دریل های شرکت رونیکس را بسته به نظر مصرف کننده و میزان محبوبیت و فروش آنها در بازار اولویت بندی کرده ایم. البته درنظر داشته باشید که این اولویت بندی هیچ تاثیری در انتخاب شما ندارد ، تا زمانی که بین دو محصول مشابه مردد شده باشید.

1# دریل چکشی 2210C رونیکس

 

دریل چکشی رونیکس ،دارای موتور 810 وات عمدتا جهت کاربری خانگی جهت سوراخکاری چوب ، آهن و بتن استفاده می‌شود. به لطف چکشی بودن این دریل، با گذاشتن کلید بر روی حالت چکشی، به راحتی می‌توان سوراخکاری بر روی مصالح ساختمانی از از جمله بتن را انجام داد. دسته این محصول 360 درجه بوده و قابلیت چرخش به تمامی جهت ها را دارد. دیمر (کنترل سرعت چرخش سه نظام) قرار گرفته بر روی 2210C از دقت و ظرافت بالایی برخوردار است که می‌توان سرعت آن را از کمترین حالت ممکن تا بیشترین حالت ممکن تنظیم کرد. همچنین این دریل دارای دکمه چپ‌گرد و راست‌گرد است که با استفاده از آن می‌توان جهت چرخ سه نظام را به چپ یا راست تنظیم کرد. سه نظام قرار گرفته بر روی این مدل 13 میلی‌متر بوده که برای کاربری خانگی و نیمه صنعتی بسیار ایده‌آل است.

مزایا معایب
  • دیمردقیق و امکان استفاده به عنوان
    پیچ گوشتی برای کارهای موقت
  1. سه نظام برای تعویض مته به آچار نیاز دارد
  • کیفیت معقول در مقابل قیمت
  1. کلید چپ گرد و راست‌گرد بی کیفیت
  • مجهز به قابلیت چکشی
  • داشتن گارانتی معتبر
  1. نداشتن کیف حمل
  • کابل برق بلند
  • خوش دست

نظرات مصرف کنندگان این محصول

علی یوسفی: دریل خوب و کار آمدی هست وبرای کارهای خانگی بسیار مناسبه

عباس: مجری برق هستم‌ و این دریل رو 7 سال دارم. به طور مداوم ازش استفاده میکنم، واقعا عالیه، یک ماه قبل وسط سوراخکاری خاموش شد، فکر کردم دیگه عمرشو کرده ولی فقط جای زغالش خراب شده بود. شک نکن به کیفیتش ، نسبت به قیمتش عالیه.

میرزایی: کلید راحت میشکنه قسمت اهرم چپ و راستش. زد تو ذوقم

2#  دریل چکشی 2210 رونیکس (کیفی)

 

 

دریل چکشی رونیکس 2210 همچون مدل 2210C از توان و مشخصات فنی یکسانی همچون توان 810 وات ، سیستم گردش راست‌گرد , چپ‌گرد ،سرعت در حالت آزاد 0 الی 3000 دور در دقیقه ،سه نظام 13 میلی‌متری و.. برخوردار است. تنها تفاوت این دریل داشتن کیف حمل BMC در مدل 2210 است.

مزایا معایب
  • داشتن کیف حمل جهت سهولت کاربر در حمل و آسیب نرسیدن به دستگاه
  1. قیمت بسیار بالا و ارزش خرید پایین به علت داشتن کیف حمل
  • دیمر دقیق و امکان استفاده به عنوان پیچ گوشتی برای کارهای موقت
  • مجهز به قابلیت چکشی
  1. نیاز به آچار سه نظام جهت تعویض مته
  • داشتن گارانتی معتبر
  • کابل برق بلند
  1. کلید چپ گرد و راست گرد بی کیفیت
  • خوش دست

نظرات مصرف کنندگان این محصول

کیوان : برای کارای خونگی عالیه. من پارسال تا حالا ازش خیلی کار کشیدم.

محمدهادی : کیفش خوبه ولی اصلا نمیشه خرید با این قیمت خیلی بالاست. من پیشنهاد می کنم مدل  2210C رو بگیرن با جعبه دریل مهر..

3#  دریل گیربکسی 2220 رونیکس

تفاوت دریل ها چکشی و گیربکسی بر قدرت چرخشی مته است. دریل های گیربکسی دارای قدرت بیشتری در هنگام چرخش می باشد که علاوه بر حالت چکشی ، کلید کنترل سرعت را دارند. این امر سبب می شود تا بتوان از دریل های گیربکسی برای کارهایی همچون باز کردن لوله با استفاده از فنر و با سرعت پایین و با قدرت بالا استفاده کرد. در حالت اول تنظیم حالت گیربکس از سرعت بشیتر به همراه قدرت کمتر و درحالت دوم از سرعت کمتر و قدرت بیشتر برخوردار خواهیم بود. دریل گیربکسی رونیکس مدل 2220 دارای موتور 1050 وات است که عمدتا جهت کاربری خانگی و نیز صنعتی جهت سوراخکاری چوب ، آهن و بتن استفاده می‌شود. با گذاشتن کلید بر روی حالت چکشی، به می‌توان سوراخکاری بر روی مصالح ساختمانی از قبیل دیوارهای بتنی را انجام داد. این دریل گیربکسی دارای کیف مقاوم جهت راحتی در حمل و نقل نیز است. این دریل دارای گیربکس دوحالته جهت تنظیم سرعت در دو حالت مختلف از 0 الی 1100 دور در دقیقه و نیز از 0 الی 2800 دور در دقیقه را دارا است. این محصول همچون اغلب دریل‌های رونیکس از خط کش ، دسته جانبی 360 درجه ، کلید چپ‌گرد و راست‌گرد ، کلید قفل کن پاور و سه نظام 13 میلی‌متری آچاری برخوردار است.
مزایا معایب
  • قسمت بالای پوسته آلومینیومی و مقاوم
  1. وزن بسیار سنگین (حدود 4 کیلوگرم)
  • داشتن کیف حمل
  • قدرت و کارایی بسیار بالا
  • قیمت مناسب
  • بسته بندی مناسب
  1. نیاز به آچار سه نظام جهت تعویض مته
  • گیربکس پرسرعت و قوی
  • تنظیم سرعت
  • کیفیت خوب

نظرات مصرف کنندگان این محصول

مجید عابدینی: اگر به عنوان کار کردن در کارگاه می‌خواهید دریل خوبیه چون گیربکس دوحالته داره یکی سرعت بالا وقدرت پاین دیگری سرعت پاین و قدرت بالا

برای استفاده در منزل کمی سنگینه بهتره مدل های سبکتر انتخاب کنید

محمد دادرس: دریل عالی و همه جوره کار راه بندازیه. من تا خریدم تو یه روز حدود 20  تا سوراخ تو ستون بتنی ساختمون زدم هیچ مشکلی نداشت فقط وزن سنگین دست رو خسته میکنه و جنس بدنش چه قسمت پلاستیکی چه آهنی خیلی پایینه که تو این رنج قیمت معمولا همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *