در صورتی که تمایل به مشاوره محصول دارید، لطفا درخواست خود را در قسمت "درخواست مشاوره" مطرح کرده تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.


درخواست مشاوره

و یا


با شماره 09126381629 تماس حاصل فرمایید

آدرس شرکت تجهیزات کشاورزی آریا

کیومتر20 بزرگراه لشگری(جاده مخصوص کرج) -روبه روی شرکت جام دارو


برای ارتباط با دفتر تهران با ما تماس حاصل فرمایید.

09126381629

ebline.ir@gmail.com


ماشین آلات کشاورزی

در دنیای مدرن امروزی، تکنولوژی در همه عرصه ها از جمله کشاورزی و باغداری وارد شده و منجر به پیشرفت های بسیاری در این صنعت گردیده است که خود باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود.

تجهیزات باغبانی

امروزه تجهیزات باغبانی که با نام لوازم باغبانی نیز شناخته می شوند، یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در کیفیت محصول نهایی در مزارع می باشند، زیرا با توجه به نوع فعالیت و ارگونومی بدن انسان جهت سرعت بخشیدن در روند انجام و مدیریت امور باغبانی ساخته می شوند.

تجهیزات گلخانه ای

امروزه گلخانه ها امکان کشت انواع محصولات در فصول مختلف و در مناطق غیر بومی را فراهم نموده اند که لازمه آن استفاده از امکانات مختلف همچون تجهیزات باغبانی و کشت هیدروپونیک است تا بتوان شرایط مطلوب رشد گیاه از جمله رطوبت، خاک، هوا و غیره را با توجه به نوع گیاه و اقلیم اصلی آن فراهم نمود.

تجهیزات آبیاری تحت فشار

یکی از این بخش‌ها که تغییر چشمگیری را شاهد بوده و هست، بخش آبیاری زمین‌های کشاورزی می‌باشد. روش‌های بسیار زیادی تاکنون در این زمینه اختراع شده است که به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین آن‌ها، آبیاری تحت فشار می‌باشد.


درخواست مشاوره